کوچینگ ثروت- مرحله ۷ (سه شنبه ها، ۱۷-۱۵)

کوچینگ ثروت- مرحله ۷ (سه شنبه ها، ۱۷-۱۵)

در این دوره قدم به قدم صفر تا صد باورهای مالی و آسیب هایی که در مورد پول خوردیم رو شناسایی میکنیم و چگونگی خلاصی و رهایی از این باورهای بازدارنده رو با هم و در کنار هم به صورت حضوری انجام میدیم.

در دوره کوچینگ ثروت قطعاً به دلیل نزدیکی و حضور داشتن فیزیکی مستمر در کلاسها و تبادل انرژی و انجام تمرین های مختلف در کارگاه این دوره، تجربه متفاوتی خواهیم داشت و تاثیرات آموزش ها چندین برابر خواهد شد.

علاوه بر این در کلاسهای کوچینگ ثروت هرجلسه تمرین هایی ذهنی و عملی داده خواهد شد و در شروع جلسه بعد در مورد این تمرینها و نتایج آن پرسش و پاسخ خواهیم داشت تا بتوانیم بیشتر بر روی مسائل شخصی شما تمرکز و تمرین داشته باشیم و اینگونه ذهن به مدت یک سال آنطور که ما میخواهیم برنامه ریزی و تربیت خواهد شد و این مهمترین موضوع ساخت باور و برنامه ریزی ناخودآگاه می باشد.

دوره کوچینگ ثروت با سرفصل های اختصاصی و تمرین های عملی، به نحوی برنامه ریزی شده که در مبحث ثروت سازی قدرتمندترین دوره ای است که هم در گروه آموزشی خودآگاهی خلعتبری و هم در کلیه دوره های آموزشی موجود برگزار شده است. در این دوره من صد در صد خودم  را با تمام وجود و انرژی و تجربیات و نتایجم میگذارم تا دین خودم را به خدایی که در زمان فقر از او کمک خواستم و او راه را نشانم داد ادا کنم، پس تو هم میتوانی با حضورت دراین دوره از این اتفاق بهترین بهره را ببری. 

در این دوره بیشتر از هرچیزی میخوام با همه شما که در این مسیر همراه میشوید، در مورد تمرین ها و تغییر مرکز توجه کمی سختگیرانه تر از قبل باشم چون تنها با همین تمرین های خاص طراحی شده به نتایج عالی مالی دست پیدا خواهید کرد و با موفقیت هر یک از شما، این آگاهی ها برای تمام کسانی که از فقر و بی پولی رنج میبرند گسترش خواهد یافت و افراد بیشتری موفق به تغییر باورها و وضعیت زندگی خود خواهند شد.

به یاری خداوند، به امید دیدار!

شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیام به واتس اپ