مستر مایند (ویس شب)

درباره این دوره

این الگوریتم مهم ترین آگاهی بود که فهمیدم و زندگی منو نجات داد!

ندانستن این آگاهی باعث ناکامی های زندگیم شده بود...

کدام الگوریتم؟! کدام آگاهی؟!

 

چرا با وجود تمام تلاش ها و زحمت کشیدنهای شبانه روزی زندگی من از نظر مالی، روابط، اجتماعی و آرامش بهتر نمی شد؟!

بعد از سالها تحقیق، مطالعه، بررسی، تحصیل و جستجو فهمیدم آنچه باعث خلق اتفاقات، شرایط، رویدادها و نتایج زندگی من می شود، باورهایی ست که در ضمیر ناخودآگاهم قرار گرفته و فهمیدم تنها راه نجات از آن شرایط و نتایج دسترسی به ضمیر ناخودآگاهم و تغییر دادن آن باورهاست.

این رو هم فهمیدم که دسترسی به ضمیر ناخودآگاه کار ساده ای نیست چون اطلاعات داخل ضمیر ناخودآگاه توسط ذهن استدلال گر محافظت، مدیریت و مراقبت می شود. 

تنها راهی که میتوان اطلاعاتی را از سطح خودآگاه وارد ناخودآگاه کرد تکرار است. اما آنچه را که اول باید قانع کرد تا اجازه این وارد شدن را بدهد، متقاعد کردن ذهن استدلال گر یا منطق فرد است. 

در این دوره که حاصل نزدیک به ۳ سال تلاش و تحقیق و جمع آوری بهترین و تاثیرگذارترین مطالب است، این قواعد به درستی رعایت و بارگزاری شده است. 

قدرتمند ترین بخش این دوره که با عبارات تاکیدی افراد مشهور جهان قابل مقایسه نیست: منطق هایی ست که پشت هر عبارت آورده شده که پذیرش آن را برای ذهن استدلال گر آسان تر می کند.

کاری که این دوره در بلند مدت انجام میدهد این است که تمام این مطالبی که در دوره آورده شده به مرور وارد ضمیر ناخودآگاه شما میشود و تبدیل به باورها و برنامه ریزی مجدد ناخودآگاه شما می شود.

نکته مهم: 

قطعاً بعد از اینکه این دوره به مرور در ذهن شما و در بخش ناخودآگاهتان دانلود شد، بعد از آن جهانی را تجربه می کنید نزدیک به مطالب این دوره. همچنین خودی متفاوت و جدید از خودتان را ملاقات خواهید کرد!

 

در نهایت خدا را شاکرم که به عنوان خدمتگزار شما برای اولین بار دوره ای با این خصوصیات را در جهان ارائه کردیم به یاری خداوند.

 

پیروز باشیدheart

شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • profile_pic
    Shivapourbaghi
    ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۲۰:۱۲
    الهی الهی الهی خیر ببینیدددددددد.دعای ما برای شما و دست اندرکاران.پیروز باشید وشاد😘
    • profile_pic
      پشتیبانی گروه های آموزشی
      ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۴:۵۲

      Shivapourbaghi: الهی الهی الهی خیر ببینیدددددددد.دعای ما برای شما و دست اندرکاران.پیروز باشید وشاد😘

      سلام الهی شکر ممنون درود بر شما
پیام به واتس اپ