دوره غیر حضوری مقدماتی قوانین جهان هستی (بخش سوم)

دوره مقدماتی قوانین بخش سوم

دانستن این قوانین چه کمکی به من می کند؟

همه چیز در جهان رابطه است ،که هر کدام از این روابط زبان مخصوص به خود را دارد ،یکی از این موادر جهان هستی است که برای شنیدن تو می بایست زبانش را فرا بگیری.
بدون آگاهی از این زبان هر چه فریاد بزنی او تورا نمی شنود ،چرا که او زبان مخصوص خود را دارد.

متاسفانه ما یک زبان مادری داریم و می خواهیم از طریق این زبان با تمامه موجودات زنده ، اشیاء و تمام کائنات ارتباط برقرار کنیم و جالب اینکه وقتی پاسخ مثبتی از این موارد فوق دریافت نمی کنیم و در حالت سرخوردگی و ناامیدی احساس می کنیم که فراموش شده ایم و کسی صدای ما را نمی شنود.

ما باید بدانیم که جهان هستی مادرمان نیست که بتوانیم با همان گویش و زبان ارتباط بگیریم و خواسته هایمان را اعلام کنیم و او هم (جهان هستی) همانگونه پاسخ دهد ، جهان هستی یک سیستم و مکانیزم است که باید نحوه استفاده و بهره گیری از این سیستم را شناخت ،تا بر او مسلط شد.

این شناخت به ما قدرت می دهد تا حاکم و مسلط بر زندگی خود شویم و تمام چیزهایی که می خواهیم تجربه کنیم را با این آگاهی آفرینش کنیم.

وعده ما به شما این است که با شناخت و دانستن قابلیت ها و درونیاتتان و قوانین جهان هستی و پل ارتباطی بین این دو ،می توانید آنچه را که می خواهید بیافرینید و تجربه کنید.

 

این پکیج شامل :

ما در این مجموعه ،تمام آناتومی درونیات یک فرد و چگونگی توضیح جهان بیرون توسط الگوها و نحوه دانلود شدن این اطلاعات در درون ما و تبدیل شدن این اطلاعات به شکل فکر در ما و تبدیل به احساس شدن و ساتع شدن ارتعاش از ما به جهان هستی و ساختن واقعیت هایی که با قدرت توجه تبدیل به آفرینش در دنیایی ،تجربه به زندگی واقعی ما تبدیل شده را برایتان توضیح می دهیم.

چگونگی تغییر تعریف ها و باورها و در نهایت آن بخشهایی از واقعیت های امروزی را که نمی خواهیم و نیاز به تغییر دارند را با قدرتی که در درون شماست و ما برایتان رمز گشایی می کنیم فبه شما کمک می کند تا واقعیت های جدیدی را برای خود بیافرینید.

ما مطمئنیم که بعد از گذراندن این دوره کامل ،هیچ سوالی برای شما باقی نمیماند و جواب تمام چرایی های ذهنتان ،خودتان هستید.

داستان آفرینش یک شروع دارد ،یک میانه و یک پایان

برای شنیدن و فهمیدن کل داستان ،پیشنهاد می کنیم تا انتهای چهار بخش دوره با ما همراه باشید

دوره مقدماتی قوانین جهان هستی  شامل 4 بخش  و 16 جلسه می باشد

اگر آنچه را می خواهید بیافرینید و این قوانین را در زندگی خود به اجرا بگذارید و نتیجه را لمس کنید ،لطفا مرحله به مرحله تا پایان دوره (به ترتیب بخش 1 تا 4 ) را تهیه کنید

قدم به قدم ما همراهتان هستیم ،شما هم با ما همراه باشید.

4 بخش دوره مقدماتی قوانین جهان هستی شامل :

بخش اول : آشنایی

بخش دوم : دانستن و شناخت

مرحله سوم : فهمیدن و باور کردن

مرحله چهارم : خلق کردن و تجربه کردن

شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • profile_pic
    Razaghi
    ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۰۵:۲۸
    باسلام عزیزان دست خدا روی زمین ❤️ بنظرم اگر فایلها معلوم بشه که ویس هست یا ویدئو بهتر میشه چون بعد از دانلود و گوش دادن ویس همان جلسه ویدئو هم داره و اولش نا خوشایند بنظر میرسه. و دلیل اینکه این مورد رو میگم با ویدئو بهتر میشه ارتباط گرفت و درک مطلب کرد بدلیل ورودیها، هرچند هزاران بارهم تکرار دیدن این اسرار به ادم انرژی میده. ممنونتونم
  • profile_pic
    rabie hadizadeh
    ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۹:۰۱
    سلام , در قسمت ۹ قوانین گفتید تمرین ۲۱ روز , من چند بار نگاه کردم تمرین ۲۱ روز متوجه نشدم , لطفا بازترش کنید ممنون
    • profile_pic
      مهدی شیروند
      ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۸:۰۱

      rabie hadizadeh: سلام , در قسمت ۹ قوانین گفتید تمرین ۲۱ روز , من چند بار نگاه کردم تمرین ۲۱ روز متوجه نشدم , لطفا بازترش کنید ممنون

      بزرگوار در فایل های آپدیت بخش چهار قوانین تمرین 21 روزه توضیح داده شده
  • profile_pic
    rabie hadizadeh
    ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۹:۲۵
    اقا شما داخل همه کلیپ ها میگید جهان قانون داره , اما یه گفتید این جهان هیچ قانون خاصی نداره هرچی تو بگی همون میشه ..... واسم سوال شد ?
  • profile_pic
    rabie hadizadeh
    ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۹:۴۵
    اقا شما همیشه داخل کلیپ ها میگید این جهان قانون داره و بی حساب و کتاب نیست , اما داخل قسمت ۹ قوانین باز گفتید این جهان هیچ قانون خاصی نداره هرچی تو بگی همون میشه.... ?
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۰۴:۱۴
    😍😍واقعامحشره😍🌺🌺🌺
پیام به واتس اپ