از کجا شروع کنید؟  و چه پکیج هایی و میتونید تهیه کنید؟ 
راهنمای آشنایی با ما و پکیج های غیر حضوری ما 
 (( دوستان گرامی که دوره غیر حضوری قوانین جهان هستی هر ۴ بخش و تهیه کردند ، نیاز به خرید دوره ارتباط موثر در روابط (۱) را ندارند ،دوره ارتباط موثر در روابط (۱) ، یک مبحث از دوره قوانین جهان هستی که در دو جلسه ۵ و ۶ بخش دوم آموزش داده شده))

اگر بدونی چگونه مشکلی که داری را بر طرف کنی :
یعنی میخواهی در زمان و انرژیت صرفه جویی کنی 
پس به این ویدیو با دقت توجه کن تا زمان و انرژیت را مدیریت کنی 
آدمها سه دسته هستند :
۱- کسانی که از تجربه قبلی خود درس
میگیرند 
۲- کسانی که از تجربه های درست دیگران درس میگیرند 
۳- کسانی که نه از تجربه قبلی خود و نه دیگران درس نمیگیرن و مدام تجربه را تجربه میکنند 

شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • profile_pic
    ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۱:۰۴
    شما بینظیرید استاد
  • profile_pic
    ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۱:۰۴
    شما بینظیرید استاد
  • profile_pic
    سجاد تدین
    ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۱۹:۴۵
    سلام بر استاد عزیز و خوش تیپ و خوش بیان خداروشکر میکنم که توانستم دوره غیر حضوری (تخصصی) عزت نفس و دوره غیر حضوری مقدماتی قوانین جهان هستی (بخش اول و بخش دوم و بخش سوم و بخش چهارم ) و دوره غیر حضوری اسرار جهان و پکیج سمینار 3 بهمن (غیر حضوری) و دوره غیر حضوری پیشرفته قوانین جهان هستی و دوره غیر حضوری جذب فرد خاص و دوره دوره غیر حضوری ارتباط موثر در روابط (1) رو از سایت شما بخرم و تهیه کنم . به مرور دارم از فایل های صوتی و تصویری این دوره ها و سمینار استفاده میکنم و به تمرینات شما عمل میکنم از دوره ها و سمینار شما بسیار راضی هستم . و نتایج خوبی گرفتم تا حالا . فقط استاد در سایت شما دوره غیر حضوری ارتباط موثر در روابط (2) رو ندیدم تا بخرم و تهیه کنم . این دوره کی آماده میشه ؟ لطفا پاسخ بدید . مرسی .
    • profile_pic
      پشتیبانی گروه های آموزشی
      ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۱۶:۴۴

      سجاد تدین: سلام بر استاد عزیز و خوش تیپ و خوش بیان خداروشکر میکنم که توانستم دوره غیر حضوری (تخصصی) عزت نفس و دوره غیر حضوری مقدماتی قوانین جهان هستی (بخش اول و بخش دوم و بخش سوم و بخش چهارم ) و دوره غیر حضوری اسرار جهان و پکیج سمینار 3 بهمن (غیر حضوری) و دوره غیر حضوری پیشرفته قوانین جهان هستی و دوره غیر حضوری جذب فرد خاص و دوره دوره غیر حضوری ارتباط موثر در روابط (1) رو از سایت شما بخرم و تهیه کنم . به مرور دارم از فایل های صوتی و تصویری این دوره ها و سمینار استفاده میکنم و به تمرینات شما عمل میکنم از دوره ها و سمینار شما بسیار راضی هستم . و نتایج خوبی گرفتم تا حالا . فقط استاد در سایت شما دوره غیر حضوری ارتباط موثر در روابط (2) رو ندیدم تا بخرم و تهیه کنم . این دوره کی آماده میشه ؟ لطفا پاسخ بدید . مرسی .

      سلام دوست عزیز این دوره هنوز شروع نشده هر وقت شروع شد اطلاع رسانی میکنیم درود بر شما
پیام به واتس اپ