دوره آنلاین علم ثروت مرحله هشتم

"پول و ثروت و نعمت و برکت، الهی و ارزشمند و محترم است"

در زندگی وقتی انسان چیزی را بی اهمیت و بی ارزش و موضوع فرعی بداند و در دراز مدت شروع به بی توجهی کردن بهش کند ، از زندگی فرد به مرور خارج می شود.

همان طور که خود ما علاقه ای نداریم جاهایی حضور داشته باشیم که برایمان هیچ ارزش و اهمیتی قائل نیستند و مدام به ما بی احترامی می شود برویم!

پول ، ثروت ، نعمت ، برکت هم از زندگی افرادی که در چهارچوب ارزش هایشان جزء موضوعات فرعی و کم اهمیت و بی ارزش قرار گرفته به مرور بیرون رفته و یا اصلا وارد نمیشوند.

آنچه در این ماه میخواهیم در موردش صحبت کنیم :

  1. علت نیامدن پول ، ثروت ، نعمت و برکت در زندگی مان است.
  2. چگونگی ارزش گذاری در عمق باورها و ارزش هایمان برای پول و ثروت و برکت و نعمت است.

به واسطه تست و سوال و جوابها و منطق ها و تمرین هایی که در این ماه با هم انجامشان میدهیم ، به کمک آگاهی از اهمیت و ارزش و احترامی که در وجودمان برای پول و ثروت قائل خواهیم شد و بعد از اینکه این تغییر ارزش ها و باورها بنیادین در ناخودآگاهمان شکل گرفت ، اولین اثرش را در احساساتمان تجربه خواهیم کرد وبعد از پذیرش واقعی در نتایج زندگیمان از نظر مالی ، سرازیر شدن نعمت ها و برکت ها و ثروت های الهی که حق طبیعی همه ماست را خواهیم دید.

آنچه در مورد مقدس بودن و ارزشمند بودن پول و ثروت و نعمت های الهی که جنبه مالی دارند در گذشته در عمق باورهای ما نقش بسته بود نشانگر :
بی ارزش ، کم اهمیت بودن و غیر ضروری و موضوعات فرعی و گاهی هم مضر و آسیب زننده و غیر انسانی شکل گرفته بود و ما با پول و ثروت زاویه پیدا کرده بودیم.

این ماه در واقع ما بعد از شناخت ارزشمندی و مفید بودن پول و ثروت و برکت و نعمت های الهی به درک درستی در مورد این موهبت الهی خواهیم رسید و بعد از آشتی کردن با ثروت به عنوان یک موضوع بسیار ارزشمند ، به ثروت نگاه میکنیم و ثروت وارد زندگی ما میشود وقتی بداند در نگاه ما ارزشمند دیده میشود.

 

توجه ! توجه ! توجه !
دوست گرامی روز و ساعت کلاس های آنلاین ماه هشتم را در همین صفحه دقت بفرمایید که  بصورت دقیق در جدول زمانبندی دوره اعلام شده

 و بعد از ثبت نام دوره ، لینک کلاس آنلاین در اختیار شما ۱۵ دقیقه قبل از شروع کلاس نمایش داده خواهد شد
نکته ۱ :
(جهت عضویت در پیج اینستاگرام کلاس آنلاین مرحله هشتم (ماه هشتم) دوره علم ثروت به متن راهنما در گروه آموزشی این دوره مراجعه و طبق متن راهنما برای عضو شدن در پیج اینستاگرام آنلاین کلاس ، مراحل ذکر شده را انجام دهید)
نکته ۲ :
ویدیو کلاس آنلاین بعد از ۴۸ ساعت در همین صفحه که خرید انجام شده ، بصورت فایل بارگزاری می شود و میتوانید ویدیو و ویس کلاس را مشاهده و دانلود کنید (بهر دلیل نتوانستید در کلاس آنلاین شرکت کنید ویدیو ضبط شده به همراه ویس همان جلسه در همین صفحه آپلود میشود)
ماه هشتم شامل ۸ جلسه دو ساعته آنلاین (طبق تاریخ و زمان اعلامی در همین صفحه) و پاسخ به سوالات در گروه آموزشی دوره مرحله هشتم دوره آنلاین علم ثروت می باشد

 

 

شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیام به واتس اپ