دوره آنلاین علم ثروت مرحله نهم

 

"هدفگذاری و وضوح در خواسته ها و رویاها"

 

          در این ماه بعد از اینکه بخشی از باورهای محدود کننده و بازدارنده را کنار زدیم و خنثی کردیم، پس از سالها دوباره نبش قبر میکنیم و میخواهیم رویاها و خواسته هایی که سالها دفن کرده بودیم را دوباره بیرون آورده و احیاء کنیم.

وضوح در هدف گذاری و مشخص کردن آنچه میخواهیم هم ما را از برنامه و مسیر حرکتمان دقیق تر میکند هم جهان را از بلاتکلیفی در می آوریم و خواسته خود را مشخص میکنیم که جهان هم دقیقا بداند ما چه میخواهیم.

علت اصلی رسیدگی و کار کردن بر روی این باور در این ماه (مرحله نهم) این است که:

اول ما می بایست مسئولیت انتخابهای اولیه خود که در دوران کودکی مشخص کردیم (هرچند به ظاهر ناآگاهانه) را بپذیریم، بعد با متقاعد کردن منطقی خود بابت خواسته های اشتباهی که ندانسته در دوران کودکی داشتیم، آن خواسته ها را خنثی و بی اثر کنیم تا تازه آماده این شویم که انتخابها، اهداف، خواسته ها و رویاهای بالغانه امروز خود را هم برای خودمان هم برای جهان هستی ارائه دهیم و مشخص کنیم.

بر خلاف عقاید بسیاری از مردم و اساتیدی که اعتقاد دارند که افرادی که نتایج خوبی در زندگیشان نگرفته اند و به موقعیت خاصی نرسیده اند دلیلش نداشتن هدف مشخص است؛ بنده اعتقاد دارم افرادی که در زندگیشان به نوعی در بلاتکلیفی اند و برزخ و فقر و ناکامی و شکست را تجربه میکنند دقیقا در کودکی در پیش نویس خود خواسته و هدفشان بودن در همین شرایط برزخ، آشفتگی، فقر، ناکامی، تنهایی و شکست بوده... چرا که بودن این فضاها را مفیدتر و لذت و امنیت می دانند و برعکسش را رنج و ناامنی می دانستند.

در این ماه و مرحله به کمک هم شفاف سازی انجام می شود در مشخص کردن: اهداف، خواسته ها و رویاهایمان هم برای خودمان هم برای دنیا.

قطعا این مرحله باعث میشود که انرژی های ما، توانایی های ما، زمان گذاری های ما، تمرکز و توجه ما جهت و سمت و سوی دقیق پیدا کند و این امر باعث می شود که ما در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنیم و از حاشیه ها فاصله بگیریم و مستقیم به سمت اهداف و خواسته های خود حرکت کنیم.

این یک حقیقت است: " تلاش بدون رویا بیگاری کشیدن از خود است، رویا بدون تلاش توهمی بیش نیست."

آنچه در این ماه انجام میدهیم:

- تست هایی که باعث شفاف سازی و برداشتن بازدارنده ها میشود.

- هدف گذاری

- تمرین

- ارائه خواسته های مشخص بالغانه امروزی به جهان

- بیرون آمدن از پیش نویس دوران کودکی

 

توجه ! توجه ! توجه !
دوست گرامی روز و ساعت کلاس های آنلاین ماه نهم را در همین صفحه دقت بفرمایید که  بصورت دقیق در جدول زمانبندی دوره اعلام شده

 و بعد از ثبت نام دوره ، لینک کلاس آنلاین در اختیار شما ۱۵ دقیقه قبل از شروع کلاس نمایش داده خواهد شد
نکته ۱ :
(جهت عضویت در پیج اینستاگرام کلاس آنلاین مرحله نهم (ماه نهم) دوره علم ثروت به متن راهنما در گروه آموزشی این دوره مراجعه و طبق متن راهنما برای عضو شدن در پیج اینستاگرام آنلاین کلاس ، مراحل ذکر شده را انجام دهید)
نکته ۲ :
ویدیو کلاس آنلاین بعد از ۴۸ ساعت در همین صفحه که خرید انجام شده ، بصورت فایل بارگزاری می شود و میتوانید ویدیو و ویس کلاس را مشاهده و دانلود کنید (بهر دلیل نتوانستید در کلاس آنلاین شرکت کنید ویدیو ضبط شده به همراه ویس همان جلسه در همین صفحه آپلود میشود)
ماه نهم شامل ۸ جلسه دو ساعته آنلاین (طبق تاریخ و زمان اعلامی در همین صفحه) و پاسخ به سوالات در گروه آموزشی دوره مرحله نهم دوره آنلاین علم ثروت می باشد و یک لایو مشترک در پیج خصوصی کلاس آنلاین می باشد

 

شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیام به واتس اپ