دوره آنلاین علم ثروت مرحله دهم

 

"تبدیل دانستگی به باور"

مرحله آزمون تشخیص تبدیل دانستگی ها به باور و تکمیل تبدیل کردن

 

در این مرحله به نوعی یک بیلان و تراز گرفته می شود توسط سوال هایی که پرسیده می شود که به شکلی از خودمان تست و آزمون بگیریم و ببینیم:

-کدام باورها را ساخته ایم؟

-کدام باورها هنوز مقاومت دارند؟

-کدام باورها خود را پنهان کرده اند؟

-کدام دانستگی ها به باور تبدیل شده یا نشده اند؟

بعد از اینکه خود را با این سوال ها در چالش قرار دادیم و آگاه شدیم که در کدام بخش ها نیاز به تمرین بیشتر و در کدام بخش ها رشد خوبی داشته ایم، شروع می کنیم به تقویت بخش هایی که نیازمند تمرین و تکرار بیشتر هستند و این امر باعث می شود که آن بخش ها شناسایی شود و با بمباران کردن آن بخش ها، مقاومت هایی که هستند را از بین برده و شروع رشد و سرعت رشد و دریافت نتایج را بالا ببریم.

همچنین باعث می شود انرژی خود و زمان خود را صرفه جویی و مدیریت کنیم.

مورد دومی که در این ماه انجام می دهیم این است که:

با عبارت ها و مطالبی که به شکل متن های تکمیل شده گفته می شود تمام طرز فکر، دیدگاه ها ، عقاید، نگرش و کدگذاری های مناسبمان را در خود کدگذاری می کنیم و ذهن را با این نوع نگاه تربیت می کنیم و ذهن بعد از شرطی شدن در مورد این نوع نگاه به پول و ثروت و فراوانی و احساس لیاقت ما بعد از این به این موارد اینگونه که ما کدگذاری کردیم نگاه می کند و واکنش نشان می دهد.

این مرحله به عقیده من مرحله ای است که ما با استفاده از باورسازی هایی که در این 9 مرحله داشتیم، خودمان را آماده گام گذاشتن به مرحله نتیجه گیری می کنیم. در کل در این مرحله با آنچه از خود در این مدت ساختیم روبرو می شویم و این شروع تازه ایست در قدم گذاشتن به دنیای جدیدی که خود آگاهانه ساخته ایم.

آنچه در این ماه انجام می دهیم:

  1. سوال ها و تست هایی که باعث مشخص شدن نقاط ضعف و قوت در باورهایی که ساختیم میشود.
  2. با این شناخت ها می توانیم بخش هایی که لازم است را تقویت کنیم با صرف انرژی و زمان مدیریت شده.
  3. باورهای پنهان بیرون کشیده می شوند.
  4. به همراه انجام تمرین های بسیاری که این ماه کار به صورت خیلی جدی تر و حرفه ای تر پیش می رود.
  5. استفاده و انجام تمرین هایی مثل: کدگذاری، اهرم رنج و لذت، تصور کردن و تصویرسازی، شرطی سازی ذهن، تغییر تعریف ها.
  6. حس تولید کردن نسبت به شخصیت جدیدی که با دستان خود در این مدت در خودمان و از خودمان ساختیم.
  7. خودشناسی پیشرفته
  8. ایجاد رابطه آگاهانه بیشتر با خداوند

به نظرم آنکه این ماه را با تمام وجود جدی بگیرد و انجام دهد و مطالبش را درونی کند، قطعا چراغ سبز را به نتایج نشان می دهد که آرام آرام نتایج وارد زندگی اش شوند.

چون من همیشه ایمان دارم دلیل نداشتن، نخواستن است و دلیل نخواستن، برداشت و قضاوت ماست در کودکی نسبت به هرآنچه که نمی خواستیم داشته باشیم که تصورمان این بود که نداشتن برایمان بهتر و مفیدتر و ایمن تر بود.

 

 

توجه ! توجه ! توجه !
دوست گرامی روز و ساعت کلاس های آنلاین ماه دهم را در همین صفحه دقت بفرمایید که بصورت دقیق در جدول زمانبندی دوره اعلام شده

 و بعد از ثبت نام دوره ، لینک کلاس آنلاین در اختیار شما ۱۵ دقیقه قبل از شروع کلاس نمایش داده خواهد شد
نکته ۱ :
(جهت عضویت در پیج اینستاگرام کلاس آنلاین مرحله دهم (ماه دهم) دوره علم ثروت به متن راهنما در گروه آموزشی این دوره مراجعه و طبق متن راهنما برای عضو شدن در پیج اینستاگرام آنلاین کلاس ، مراحل ذکر شده را انجام دهید)
نکته ۲ :
ویدیو کلاس آنلاین بعد از ۴۸ ساعت در همین صفحه که خرید انجام شده ، بصورت فایل بارگزاری می شود و میتوانید ویدیو و ویس کلاس را مشاهده و دانلود کنید (بهر دلیل نتوانستید در کلاس آنلاین شرکت کنید ویدیو ضبط شده به همراه ویس همان جلسه در همین صفحه آپلود میشود)
ماه دهم شامل ۸ جلسه دو ساعته آنلاین (طبق تاریخ و زمان اعلامی در همین صفحه) و پاسخ به سوالات در گروه آموزشی مرحله دهم دوره آنلاین علم ثروت می باشد و یک لایو مشترک در پیج خصوصی کلاس آنلاین می باشد

 

موفق پیروز باشید

 

شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیام به واتس اپ